Wednesday, June 24, 2009

pengorbanan itu menyakitkan...


"jauh kau pergi meninggalkan diriku..
disini aku merindukan dirimu
ingin ku cuba mencari penggantimu
namun x lagi seperti dirimu owh kekasih.."


Thanks for reading this entry. Do read others okay =) love you.

Monday, April 6, 2009

doa untuk kekasih part two

Tuhanku,
seandainyer telah Kau takdirkan dia milikku, tercipta untukku,
dekatkanlah hatinya dgn hatiku
tetapkanlah kemesraan antara kami
agar kebahagiaan ini kekal abadi...
dan Tuhanku,
seiringkanlah kami mengharungi hidup buas ini ke tepian yg sejahtera
tetapi Tuhanku Yg Maha Pengasih,
seandainya telah Kau takdirkan dia bukan milikku,
bawalah dia jauh dari pandanganku...
lupus dari ingatanku...
dan peliharalah aku daripada kecewa
serta Tuhanku Yang Maha Mengerti...
berikanlah aku kekuatan melontar bayangannya ke dada langit, hilang bersama senja merah dan gelap dan pekat awan agar aku bisa bahagia walau tanpa drinya...
biar sekuat mana pun aku menyintai dirinya, aku pohon agar Tuhanku melenyapkan perasaan ini sekiranya ditakdirkan dia bukan milikku
tetapi sekiranya dia ditakdirkan untukku,
ku pohon agar takdir memperkuatkan kasihku padanya
selagi tidak melebihi kasihku pada mu..
Ya Allah..
Amin...


Thanks for reading this entry. Do read others okay =) love you.

doa untuk kekasih

Ya Allah, Ya rahman, Ya Rahim
Allahu Rabbi,
aku minta izin
bila suatu saat aku jatuh cinta
jangan biarkan cintaku untuk-Mu berkurang
hingga membuatku lalai akan adanya Engkau
Allahu Rabbi...
aku punya pinta
bila suatu saat aku jatuh cinta
penuhilah hatiku dengan bilangan cinta-Mu
biar rasaku pada-Mu utuh
Allahu Rabbi...
izinkanlah bila suatu saat aku jatuh hati
pertemukanlah kami
berikanlah kami kesempatan untuk lebih mendekati-Mu dan cinta-Mu
Allahu Rabbi...
pintaku yang terakhir adalah
seandainya aku jatuh hati
Kau serahkanlah Cinta-Mu,
cinta yang tak pernah pupus oleh waktu!


Thanks for reading this entry. Do read others okay =) love you.

plkn siri 6 kump 1 2009


































whoa!! at last sy upload gak gmbr2 kat plkn nih..tp seyesly byk lg oo....yg pkai baju celoreng pon ade gak..tp nnt r tggu time yg sesuai.. plkn kem tanaki tambunan sabah..hehe..


Thanks for reading this entry. Do read others okay =) love you.

Tuesday, March 17, 2009

PLKN SIRI 6 KUMP 1 2009..

ITS OVER GUYS!!!
OMG!! can u believe it?? at last..yup!! at last the most hatred things in my life is end!! no more plkn after diz..
huh...


Thanks for reading this entry. Do read others okay =) love you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...