Monday, April 6, 2009

doa untuk kekasih part two

Tuhanku,
seandainyer telah Kau takdirkan dia milikku, tercipta untukku,
dekatkanlah hatinya dgn hatiku
tetapkanlah kemesraan antara kami
agar kebahagiaan ini kekal abadi...
dan Tuhanku,
seiringkanlah kami mengharungi hidup buas ini ke tepian yg sejahtera
tetapi Tuhanku Yg Maha Pengasih,
seandainya telah Kau takdirkan dia bukan milikku,
bawalah dia jauh dari pandanganku...
lupus dari ingatanku...
dan peliharalah aku daripada kecewa
serta Tuhanku Yang Maha Mengerti...
berikanlah aku kekuatan melontar bayangannya ke dada langit, hilang bersama senja merah dan gelap dan pekat awan agar aku bisa bahagia walau tanpa drinya...
biar sekuat mana pun aku menyintai dirinya, aku pohon agar Tuhanku melenyapkan perasaan ini sekiranya ditakdirkan dia bukan milikku
tetapi sekiranya dia ditakdirkan untukku,
ku pohon agar takdir memperkuatkan kasihku padanya
selagi tidak melebihi kasihku pada mu..
Ya Allah..
Amin...


Thanks for reading this entry. Do read others okay =) love you.

No comments:


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...