Thursday, January 28, 2016

Permulaan untuk 2016

Assalamualaikum W.R.T


Alhamdulillah syukur aku masih bernyawa hingga ke hari ini. Actually aku dah 2 3 harini rasa macam aku nak update blog yang tak seberapa pelawat ni 1 entry 1 hari sampai lah aku bersalin nanti. ehem.

eh bersalin?

heee.. in sha Allah EDD (estimated date of delivery) aku first raya nanti (6 July 2016). gila tak sabar weh rasa kat hati ni. my first baby. Allah je yang tahu macam mana rasa kat hati ni. Aku belum update lagikan pasal majlis kahwin aku? tengoklah nanti aku free. sure aku akan update jugak ni.

dah jadi isteri orang and dah on the way nak jadi mak orang ni, takde bende sangat aku nak kejar pon dengan tulis blog ni. It just that aku harap 1 hari nanti bila aku dah takde, bila suami aku hidup lagi ke atau anak-anak aku yang akan baca.

haih sedih pulak rasa.


hmm by the way, semalam aku dapat news yang aku and suami most probably dapat rumah yang kitorang nak tu. dah tuuuuu berdezupp laa kepala otak ni pikir nak decorate rumah. heheheehe. tapi mestilah the utmost important thing aku nak buat is decorate bilik baby. ekekekeke

nursery with grey cot:
gambar hiasan sahaja

hehe tapikan mommy aku cakap, buat ape nak letak baby sorang-sorang kat bilik dia, tidurkan je laa kat bilik kelamin aku and husband. hmm tengoklaaa macam mana. sebab jantina baby pon tak tahu lagi.

heee seronoknyaaaa! aku rasa nak buat sendiri baby cradle tu semua. ekekeke
okaylah bagi aku chance sikit nak mengelamun eh.

till then,

chiow!


Thanks for reading this entry. Do read others okay =) love you.

No comments:


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...