Thursday, October 13, 2011

pfftttttttt

Assalamualikum

a random update from me.
kenapa mesti rasa tak selesa dengan benda-benda kat sekeliling ni?
boleh x nak give up pikir pasal perasaan orang lain and pikir kan diri sendiri dulu x?
penat la wehh kalo macam ni.

ye.
memang aku ni tengok macam nak sepak, macam nak ape kan, tapi ni
aku!
mungkin ar kan aku x sedar aku cam da wat ati korang sakit ke terasa ke, tapi cakaplah kat aku.
aku pon ada perasaan.
k la fine la kalo korang cakap xde pape an,
tapi korang sedar tak cara yang korang buat tu nampak benor yang korang tengah tak puas hati dengan aku?
wehh,
tak semua orang boleh cepat pick up dengan hint-hint yang korang bagi tu! aku ni hah. lambat sikit.
nak cepat kene cakap direct.

aku memang macam ni.
macam ni.
tak reti nak layan semua orang
tak reti nak get involved dengan semua orang
tapi tu tak bermakna aku ni berlagak ke, kerek ke, nak larikan diri ke.
aku ade misi lagi penting dari nak layan semua orang.
diri aku ni pon kadang-kadang aku x sempat nak layan sebaik mungkin.
nikan orang lain.

yang aku boleh cakap,

 kalo korang rasa x sedpa perot tengok aku kat sekeliling korang, just jujur dengan aku.
cakap je.
xyah nak bermuka-muka boleh tak?

tak semua orang perfect and perfect nak masok dengan semua orang

p/s: k bai.


Thanks for reading this entry. Do read others okay =) love you.

1 comment:

Kak MatShirul said...

alaaa...jgn sedih2...
thats true..nobody perfect~~
^.^


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...