Tuesday, April 8, 2014

Interview MARA Part 2

Assalamualaikum W.R.T

semakin dekat dengan tarikh interview semakin berdebar rasa. satu persatu kawan settle dengan interview masing-masing and saya as usual will be on the last team. cehh =.=  nevermind. lagi lambat lagi banyak tips yang kita dapat. mudah-mudahan =)

teachermuhammad:

(Tirmidhi)

Harini zaza rasa nak cerita perihal beberapa orang kawan yang zaza baru kenal sepanjang sesi interview dan test MARA ni. Allah, baik sungguh mereka semua. Tak sangka perbualan random, dan menyelit sana sini membuatkan kami dapat membentuk 'family' baru ni. Meraka ada disepanjang masa. Serious. 
Mungkin kawan baik pon takde sekerap tu. hehehe..


Terlalu banyak yang bantuan yang dah diberikan. nasihat, pendapat, cadangan, gurauan semua, COMPLETE.

Ya Allah,

Terima kasih kerana menghadirkan mereka-mereka ini yang sangat baik hati ini. Hanya Engkau yang dapat membalas kebaikan mereka. Hanya Engkau yang telah menulis pertemuan ini. Berilah mereka-mereka yang membantu aku ini rezeki untuk mengejar impian mereka menuntut ilmu. Semoga apa yang Kau rencanakan untuk kami itulah yang terbaik bagi kami. 

Amin

islamsymphony:

“Perhaps a great deed is belittled by an intention. And perhaps a small deed, by sincere intention, is made great”. -Abdullah ibn Mubarak


p/s: semoga zaza ikhlas. semoga mereka ikhlas. halalkan semua ini Ya Allah


Thanks for reading this entry. Do read others okay =) love you.

No comments:


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...