Sunday, January 22, 2012

on jatuh cinta cintan

Assalamualaikum

teehee.. zea ade sedikit kemusykilan nak tanya korang ni, korang senang tangkap syokk x dengan lagu-lagu yang berunsur jiwang ni?

hehe.. bukan ape.. lately ni, zea senang sangat and tak tahulah kenapakan jadi macam tu.
macam asal ade bait-bait lirik dia "...jatuh cinta..." , mesti nak suka.
nanti bila sendiri ingat balek, sendiri rasa geli pulak.
hahaa
tapi takpelah nak buat macam mana. alang-alang boleh support local muzik jugak.
(cehh... alasan!)

ok. straight to the point, contoh lagunye ialah:


Bila aku jatuh cinta by Awi Rafael

&


Aku sudah jatuh cinta by Liyana Jasmay

ok. kalau korang sume perasan, tajuk dia saje da tulis aku jatuh cinta bagai. pelik ke tidak?
gugugugu. silalah bagi pelempang sikit kat zea ni.
macam la sehari dua jatuh cinta. hahaa

hello cik zea yang gemok gebuz, awok tu da 3 tahun dengan incik kesayangan awok. tak payah nak layan perasaan sangatlah. lallalala~

teehee =)

ohh.. 3 tahun sudah?

errr...err... rase macam baru semalam je zea kenal dengan incik kesayangan. ahhh!!! 
sudah.sudah.sudah.
sila setop.

nanti makin melalut zea ni.
haha

ok cer layan 2 lagu ni.. err walaupun lagu yang second tu x seronok sangat, tapi lirik dia sudah cukup bermakna =) *wink wink

p/s: incik kesayangan, saya akan sentiasa jatuhkan cinta saya pada awak. amek taw. jangan lepaskan.


Thanks for reading this entry. Do read others okay =) love you.

No comments:


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...